پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۷۲۸۱۱۴
۰۸:۵۰
۱۴۰۰/۰۶/۳۰

فیلم| گپ و گفتی با نسرین نکیسا بازیگر گاندو

فیلم| گپ و گفتی با نسرین نکیسا بازیگر گاندو
نسرین نکیسا بازیگر سریال «گاندو» در برنامه سلام تهران درباره این سریال و پایان بندی آن توضیحاتی داد.
۰۸:۵۰
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
به گزارش آفتاب نیوز،

نسرین نکیسا بازیگر سریال «گاندو» درباره این سریال و پایان بندی آن معتقد است که «گاندو» دارای ویژگی صداقت بود و حقایق را مطرح کرد؛ هر چند پایان مبهمی داشت و اگر فاش می‌شد جذابیتی نداشت.

این بازیگر در ادامه از ویروس خطرناک کرونا به عنوان تهدیدی بزرگ یاد کرد که اعضای پروژه در سایه آن فعالیت می کردند.

نسرین نکیسا خطاب به بانوانی که علاقه به بازیگری دارند، تصریح کرد: همیشه اعتقادم بر این بوده که زنان پتانسیل مادرانگی را دارند و می توانند هم در جامعه هم در خانه ایفای نقش کنند، مادرم که الان در قید حیات نیستند، به شغلم اطمینان کرده بودند و از بازیگر بودن من رضایت داشتند.

Error Report
ارسال پیام
captcha